MSP wiki
Advertisement

Starcoins (meestal bekend als "sc") zijn het betaalmiddel op MovieStarPlanet. Een gebruiker kan er bonies mee kopen, meubilair/kamer artikelen, kleding, animaties, enz. Er zijn vele manieren om geld te verdienen van Starcoins, maar de voorkeur de meeste is kijken/produceren 'Korte films'.

Een paar Starcoins in de bank.

Verdienen van Starcoins

Zoals eerder gezegd, is er heel een keuze van opties voor het verdienen van Starcoins. Een gebruiker kan verdienen Starcoins uit de volgende opties:

' Korte films/moevies '

Bij deze methode wordt een gebruiker maakt een film(op Moeviestarplanet genoemt een moevie) waar er zijn meestal acht anderen bewegen voor approxiamtely 10-15 seconden. Regelmatige films kunnen variëren van 10 seconden tot 10 minuten. Na het bekijken van een film, zal de speler verdienen 10 Starcoins, overwegende dat de maker zal verdienen meer afhankelijk van de watcher niveau. Echter, de gebruiker moet stem op de film anders zullen ze niet verdienen, maar de directeur zal.

' Huisdieren/bonies ' geef je wachtwoord in alsje vip bent dan gefen wij u 23433232 dias gefen

Als u een Boonie/Pet pet, verdient u 1-5 Starcoins, afhankelijk van hoe goed/groot ze zijn. Als ze ziek zijn, zult u waarschijnlijk 1 Starcoin verdienen. Als ze gezond zijn en Level 10, u waarschijnlijk 5 Starcoins verdienen zult. Vaak visitng anderen kamers en aaien hun huisdieren met een snelle computer zal het gemakkelijker maken voor de gebruiker om te verdienen meer Starcoins.

' Wedstrijden '

Winnen in een keuze uit drie categorieën, een gebruiker zal verdienen Starcoins, diamanten en een paar dagen van VIP.

' Andere '

Een gebruiker kan ook Starcoins verdienen door het kopen van een VIP pack of Diamond pack. Het laagste bedrag van Starcoins u kunt kopen is 1.000, terwijl het hoogste bedrag 50.000 is. U kunt, echter meerdere packs kopen wanneer u wilt.

Geven/ontvangen een groet krijgt een speler 500 Starcoins.

Het rad van fortuin geeft spelers Starcoins, en je krijgt een kans om te draaien het dagelijks. Er zijn 2: VIP en VIP niet. De niet VIP geeft u 5-40 Starcoins en de VIP geeft u 25-200.

Advertisement